Alla inlägg under mars 2008

Av Tindra - 1 mars 2008 18:27


Ibland kan de verkligen överraska de små liven..

Dottern som blir tonåring i år bad att HON skulle få fixa maten idag.
Något förvånad accepterade jag naturligtvis.

Just nu är jag ganska mätt efter hennes goda minipizzor hon gjorde till hela familjen.
Inte nog med det......
Just nu håller hon på med efterrätt också..
Bananer i ugn med choklad på och sen blir det  glass och grädde
till det hela.. YUMMIE!!!
*tur man ska träna i morgon igen FNISS*

Ibland är barnen monster och ibland förvånar de med att bli änglar igen som när de var helt små..
Känner mig idag som en mycket lyckligt lottad mamma.

Eftersom hon är så inne på musicaler nu och jag just fixat HAIR till henne, som hon älskar..
Så tar jag ett steg längre..
I morgon ska hon få se Jesus Christ Superstar..
Eftersom hon är emot allt vad kristen tro heter för tillfället så ska det
bli spännande om hon kan lägga det åt sidan och ändå uppskatta själva musicalen..

Det är mys idag i Tindras hem..
Kikar runt till er allihop så snart tiden tillåter.
Antingen sent ikväll eller i morgon..
Jag bara måste stiga upp och se alla som trillar och trasslar in sig
i starten av Vasaloppet..*garvar*

Kramiz
Tindra

Ovido - Quiz & Flashcards