Alla inlägg den 17 mars 2008

Av Tindra - 17 mars 2008 08:54


Hej go vänner..
Ute är det en strålande grå dag..
*jösses har hon blitt knäpp helt? tänker ni kanske nu.
Näe inte helt..
Ute är det grått.. Men inom mig har det tänts en liten låga.
En hoppets låga om framtiden.

Jag har haft ett väldigt bra samtal med en person som hjälper mig..
Vi har diskuterat många gånger fram o tillbaka hur jag ska göra för att
må bra och ha det gott i mitt liv.
Resultatet blev..
Jag har nu tagit bort ännu en energitjuv.. Tyvärr hade jag själv bjudit in den i mitt liv för länge sen. Idag fick jag dock ett mail som svar på mitt som jag skrev. Personen är nu borta ur mitt liv.
Lät i mailet Arg Sur Bitter och allt möjligt.
Men jag måste säga att jag känner mig lättare till sinnes idag.
De svidande orden SVED INTE så mkt som de skulle gjort förr.

Vi pratade även om det här med moderskapet som är en av de största energitjuvar som jag har..
Kanske har jag kommit fram till en lösning.
Alla vill ju ha den där goa mamman man kan prata med om allt osv.
Nu har inte jag det..
Jag får helt enkelt se henne som ett JOBB.
Det låter kanske elakt men hon tar o tar o tar energi utan att direkt ge någon tillbaka. Jag får tänka mig in i rollen jag hade för många år sen när jag jobbade i Hemtjänsten.. Hoppas jag kan få in det *tänket* i huvudet.
OCH att det funkar..
Isf är jag på gång nu... Eller JO jag var redan på gång men det ska  bli ännu bättre sen.

Kramar
Tindra

Ovido - Quiz & Flashcards