Alla inlägg den 14 mars 2008

Av Tindra - 14 mars 2008 13:51


Igår var jag och tränade...
Löpbandet var upptaget mest hela tiden men jag lyckades få det
så jag kunde springa 2 km..
Kände mig inte nöjd med det utan bestämde att jag skulle iväg o springa idag för att kolla hur långt jag klarar nu utan att gå något emellan. Alltså löpning hela tiden.
Steg upp tidigt..
Punka på bilen...*suck*
Promenad till gymet. 
Sprang och kom plötsligt på att jag hade en tid på vårdcentralen..
SHIT!!!!
Resultatet blev att jag inte kunde springa fullt så länge som jag ville.
Men jag klarade iaf att springa 8km idag. Det är personbästa för mig.
Ingen jätte bra tid men jag har ju rätt lång tid på mig tills jag ska var i toppform.  Jaja.. MIN toppform efter MINA förutsättningar.

Sen var det LÅNG promenad från gym till vårdcentalen och så hem igen.
NU..
Ja nu fryser jag och hostar.. Lite ont i halsen...
Ska bädda ner mig i soffan och dricka te o se på tv.
Vill va pigg i morgon då vi planerat att åka till västerås och handla lite.

Jag kommer inte runt till er idag tror jag..
Känner mig helt slut och frusen..
Återkommer när jag känner mig lite piggare igen..Sorry...
 Kram
Tindra

Ovido - Quiz & Flashcards