Alla inlägg den 30 mars 2008

Av Tindra - 30 mars 2008 12:58


Solen skiner och värmer gott idag.
Har varit en tur till sjön med hunden på förmiddagen för att ladda energi
inför eftermiddagen.
Jag är ingen stor fantast av barnkalas men lilleman fyller idag 7 så det är bara att köra på..
Tårta fixad, godispåsar fixade och dottern har jag hyrt in som
*lek general* så tiden ska gå fort.

I morgon har jag äntligen min MÅNDAG.
Tid för mig själv. Hoppas kunna måla lite kanske.
Ska också ringa distriktsan om min yrsel.
Sen på tisdag kommer tjockasläkten och firar grabben så du är det fullt hus igen

Gäller att ta tillvara på morgondagen.

Idag hade jag nog helst jobbat i trädgården då det är så varmt o skönt.
Tack o lov kommer det fler såna dagar..

Ha det gott govänner.
Hinner inte inom idag men ni finns i mina tankar

Kram
Tindra

Ovido - Quiz & Flashcards