Alla inlägg den 28 mars 2008

Av Tindra - 28 mars 2008 23:06



HV-71 förlorade i hockeyn och Tony förlorade i Lets dance..
Fy så trist...
Nu går jag helt enkelt och lägger mig o hoppas på en bättre dag i morgon.

Natti natti.

Kram tindra

Av Tindra - 28 mars 2008 10:23


Idag är det äntligen fredag.
Ute är det ganska soligt och jag ska snart ge mig ut på en lång promenad med hunden har jag tänkt mig.

Nästa vecka, äntligen, har jag min vardag helt tillbaka.
Det ska bli verkligt skönt. Då kan jag göra sånt jag VILL göra igen.
I lugn o ro utan att ngn tjaffsar eller stör.

Jag ska ta o ringa vårdcentralen idag också.
Jag har varit så förb.. yr sista tiden.
Inte bara när jag reser mig häftigt utan det kommer även om jag sitter
eller till o med ligger ner.
Plötsligt så snurrar allt.
Funderar på om det är blodtryck eller blodvärden som är kass kanske.
Någon som varit ute för ngt liknande???

Nåja det är bara att beställa en tid o knata iväg till *fabbo dotton*
och kolla upp saker o ting.

Nu måste jag sätta lite fart här innan hunden blir väldigt sur på mig.

Ha det gott idag govänner
Kram
Tindra

Ovido - Quiz & Flashcards