Alla inlägg den 25 mars 2008

Av Tindra - 25 mars 2008 12:56



Ja nu är den över. Bara lovet kvar för kidsen.
Ärligt talat känns det jätte bra att påsken är förbi.
Jätte trevligt med släkt o vänner men ujujuj så trött man kan bli.

För mkt mat...
För mkt läsk...
För mkt godis...

Hmm känner mig som en padda.
Vad är då resultatet av detta???

Jo...
Nu är det tillbaka till smalmaten.. Tillbaka till frukt o inte godis. osv.
GIck till gymet idag o sprang 8km nonstop på löpbandet.. NICE
Farten? ja den hamnade på 9,1 km/tim

Nu längtar jag bara till påsklovet är helt över så jag får lite egen tid igen.
Längtar att få måla i lugn o ro.. Har flera ideer i skallen som bara vill ut.

Utställningen är inne på sista veckan nu och det har gått bra.
Fin kritik och *tror jag* iaf 2 sålda tavlor.
Får se när jag ska dit nästa måndag o plocka ner och ta hem grejjerna igen.
En rolig erfarenhet som smakar MER.
Jag kommer forts måla och leta nya platser att ställa ut på.

Kramar
Tindra

Ovido - Quiz & Flashcards