Alla inlägg den 9 mars 2008

Av Tindra - 9 mars 2008 23:32


Ja ungefär så kan man sammanfatta helgen som gått.
Det har varit mkt hela tiden så jag inte hunnit in här ens.
Kört barn kors o tvärs... Mått pest.. Varit på kalas...
Mått pest... Målat.... Mått pest.. och så kört barn igen..
Pestmåendet består i yrsel..
Igår så illa att jag blev fruktat illamående och var typ en millimeter
från att svimma i köket på sena kvällen.
Är skallen lika bråkig i morgon har jag lovat att ringa *fabbo dotton*.
Nåja vi får se. Kanske känns allt bra i morgon igen.
Fortsätter att skylla på stress ännu en stund.

Kalaset var trevligt.. Tacos, tårta och en massa prat.
Det har varit skönt att ha stordottern hemma. Saknar henne väldigt
mycket i veckorna.
Så har jag då målat igen som sagt. Den är inte helt klar ännu men kommer nog här så småningom om ngn skulle vara nyfiken.

Hoppas på att kunna komma iväg nästa helg och köpa fler målar dukar.
Det börjar tryta i förrådet.. *fniss*

Snart är det natten för mig här..
Ska smita in hos några av er.. Resten tar jag i morgon efter välbehövlig sömn..

Kramiz
Tindra

Ovido - Quiz & Flashcards