Direktlänk till inlägg 28 mars 2008

En härlig dag idag, hoppas jag

Av Tindra - 28 mars 2008 10:23


Idag är det äntligen fredag.
Ute är det ganska soligt och jag ska snart ge mig ut på en lång promenad med hunden har jag tänkt mig.

Nästa vecka, äntligen, har jag min vardag helt tillbaka.
Det ska bli verkligt skönt. Då kan jag göra sånt jag VILL göra igen.
I lugn o ro utan att ngn tjaffsar eller stör.

Jag ska ta o ringa vårdcentralen idag också.
Jag har varit så förb.. yr sista tiden.
Inte bara när jag reser mig häftigt utan det kommer även om jag sitter
eller till o med ligger ner.
Plötsligt så snurrar allt.
Funderar på om det är blodtryck eller blodvärden som är kass kanske.
Någon som varit ute för ngt liknande???

Nåja det är bara att beställa en tid o knata iväg till *fabbo dotton*
och kolla upp saker o ting.

Nu måste jag sätta lite fart här innan hunden blir väldigt sur på mig.

Ha det gott idag govänner
Kram
Tindra

 
 
Charlotte

Charlotte

28 mars 2008 14:32

Vilken gullig hund du har, det är så man blir sugen igen på att skaffa hund. Jag har haft sådan yrsel men det gick så fort över att jag aldrig sökte för det. Ibland händer det att det känns som om hela världen snurrar när jag ligger ner, jag tror det kan vara blodsockret som sjunker, jag är lite känslig med det. Måste hela tiden fylla på med något att äta annars brakar jag ihop. Jag hoppas du har det bra vännen. Det är strålande väder här om än lite kallt. Snön ligger kvar men jag hoppas den snart försvinner. Känns som jag vill ha riktig vår nu. Jag håller på att måla hyllor, det går fort och lätt med väggfärgen jag hade kvar. Det ska bli underbart att få upp dem i pojkarnas rum så att de äntligen kan få lite ordning. Jag måste bara köpa boxar/lådor som de kan ha sina saker i, åtminstone till den ena som har så mycket ritgrejer.

http://charlottas.bloggagratis.se

 
eva

eva

28 mars 2008 20:20

Usch, det där låter lite läskigt med yrseln. Se till att du får det kollat. I min ungdom hade jag lågt blodtryck och drabbades då och då av yrsel. Med stigande ålder så har mitt blodtryck också stigit, så nu är det normalt. Ha en bra helg. Kram

http://carpe-diem.bloggagratis.se

 
Yvonne

Yvonne

30 mars 2008 18:38

Hej. Ville lägga in en kommentar hos dig angående din yrsel....Be att få öronen grundligt undersökta inuti...det kan vara Meniéres sjukdom
Har denna sjukdom själv och har ibland anfallsliknande yrsel. Hör gärna av dej. Vore intressant att få veta vad det är för din del...det behöver ju inte vara detta jag nämnde här, men be att få kollat!
M v h

http://trissemojs.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tindra - 8 april 2008 18:22

Jag vill passa på att tacka alla som följt med mig till min nya adress.Till er som missat att jag flyttat och kanskeändå vill titta in ngn gång är adressenhttp://stollan.blogspot.comVälkomna att följa med ni som vill. ...

Av Tindra - 7 april 2008 23:35

Ja ni får länka till mig om ni vill det. (några har frågat)Jag har ju möjligheten att låsa om det går helt överstyr.Kom att tänka på att många verkar titta in här som aldrig gettsig till känna.Därför lämnar jag nu min nya adress här så även ni kan hä...

Av Tindra - 7 april 2008 17:53

Nu flyttar jag hem till min gamla blogg.Tror jag har meddelat alla här den nya adressen. Om jag missat ngn så är det bara att hojta till så får ni denom ni vill forts följa mig.Bloggagratis har varit en bra mellan landning för mig men känneratt jag s...

Av Tindra - 7 april 2008 11:09

Nej jag kunde inte somna i vettig tid igår.Strax efter midnatt låg jag i min säng.Jag blundade och försökte slappna av.Kände stillheten sakta fylla mig och hörde småfåglar glada sång....*satt mig käpprakt upp i sängen*Hallucinationer? Har jag blitt h...

Av Tindra - 7 april 2008 10:59

Ja det skulle vara intressant och höra hur många av er som läser hos mig som skulle följa med och läsa hos mig om jag bytte blogg.Har funderat på det en längre tid.Jag hade en blogg jag trivdes bra med men vissa omständigheter gjorde att jag pausade ...

Ovido - Quiz & Flashcards