Direktlänk till inlägg 27 mars 2008

Tog en rövare *blogg 4 för dagen*

Av Tindra - 27 mars 2008 13:05


Ja jag tog en rövare för att det ska bli av att göra om i sovrummet.
Som jag nämnt innan är omtapetsering mer än nödvändig men vi har inte
fått ur den berömda tummen o gjort ngt än..

Vad har jag då gjort.
JO...

Jag har beställt gardiner och sängkläder och överkast som passar ihop..
De passar dock INTE ALLS i sovrummet som det ser ut nu..
Det borde väl bli en morot att få det färdigt eller vad tror ni?

Ful får man va men inte dum *fniss*

Kram
Tindra

 
 
eva

eva

27 mars 2008 13:42

Ja, ibland måste man lura sig själv för att komma igång. Jag lurar mig själv varje gång jag simmar. Brukar alltid simma 40 längder, men det känns jättelåååångt att räkna till 40 så jag räknar till 10 på svenska, engelska, tyska och finska. Att detta också blir 40 förstår jag inte :-) Lycka till med sovrummet. Kram

http://carpe-diem.bloggagratis.se

 
MILLER MÅLARKLUDD kan skriva en del oxå

MILLER MÅLARKLUDD kan skriva en del oxå

27 mars 2008 13:51

vart är min favorit tavla???
som jag brukar titta på??
kram
:-(

http://www.miller.bloggagratis.se

 
Isalina

Isalina

27 mars 2008 14:56

Tack för uppvaktningen på min födelsedag. Jag hade också en sådan där "gasmage" men min matte bytte till Hallafoder den röda säcken, och vips, nja men efter bara några dagar där efter så blev jag jättebra i min mage!!! Matte kom fram till att jag kanske inte tålde vete! Ett tips bara. Vi har också haft en cocker men den hade otur efter en operation så hon finns inte mer på jorden men är hos oss ändå säger matte.
Tass tass
Isalina

http://www.gerdpermyr.se

 
Ingen bild

trollet

27 mars 2008 16:23

Jag lurade mig själv men det tog flera år innan jag kom i gång En väninna kom hit och ryckte in och sågade panel som bara den sen blev det väv osv, Men jag behövde faktist hjälp att ta mig ur mitt trista sovrum

 
camilla

camilla

28 mars 2008 08:50

Härligt att göra om lite! Du får lägga upp bilder sen ;)

http://camish.bloggagratis.se

 
Hanna

Hanna

28 mars 2008 09:08

Alla sätt är bra utom de dåliga. Vad kul att köpa lite nytt och göra om.

http://www.hannatankar.blogspot.com

 
Dockmamman

Dockmamman

28 mars 2008 09:40

Hej är lite kantstött både här och där. Man är ledsen för vad som hänt men sedan så är jag ledsen över människor som talar om vad man ska göra och inte göra.

Jag vet att denna människa har jag tydligen besökt och skrivit i hennes blogg några ggr och nu så tyckte hon att min blogg var fruktansvärd.

Mitt självförtroende damp ner till skoskaften av det hon skrev eller det var väl inte det värsta jag vet inte vem hon är och jag besöker era bloggar och så tycker i kanske illa om mig. Om jag visste vem hon var så kan jag låta bli hennes blogg och därför går jag runt nu och skriver och frågar för jag vill veta vem som skrivit, för skriver man kommentarer med inslag av elakt och kränkande material så kan man skriva med adress på blogg, mail.


Förlåt mig men jag måste skriva detta för att jag hoppas att personen svarar och då kan jag välja att inte besöka dennes blogg/Kramar från en liten mus i ett stort hus...

http://stickmonster.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tindra - 8 april 2008 18:22

Jag vill passa på att tacka alla som följt med mig till min nya adress.Till er som missat att jag flyttat och kanskeändå vill titta in ngn gång är adressenhttp://stollan.blogspot.comVälkomna att följa med ni som vill. ...

Av Tindra - 7 april 2008 23:35

Ja ni får länka till mig om ni vill det. (några har frågat)Jag har ju möjligheten att låsa om det går helt överstyr.Kom att tänka på att många verkar titta in här som aldrig gettsig till känna.Därför lämnar jag nu min nya adress här så även ni kan hä...

Av Tindra - 7 april 2008 17:53

Nu flyttar jag hem till min gamla blogg.Tror jag har meddelat alla här den nya adressen. Om jag missat ngn så är det bara att hojta till så får ni denom ni vill forts följa mig.Bloggagratis har varit en bra mellan landning för mig men känneratt jag s...

Av Tindra - 7 april 2008 11:09

Nej jag kunde inte somna i vettig tid igår.Strax efter midnatt låg jag i min säng.Jag blundade och försökte slappna av.Kände stillheten sakta fylla mig och hörde småfåglar glada sång....*satt mig käpprakt upp i sängen*Hallucinationer? Har jag blitt h...

Av Tindra - 7 april 2008 10:59

Ja det skulle vara intressant och höra hur många av er som läser hos mig som skulle följa med och läsa hos mig om jag bytte blogg.Har funderat på det en längre tid.Jag hade en blogg jag trivdes bra med men vissa omständigheter gjorde att jag pausade ...

Ovido - Quiz & Flashcards