Direktlänk till inlägg 26 mars 2008

Så sköööönt det var..

Av Tindra - 26 mars 2008 09:20


Verkligen jätte skönt att få sova och veta att man inte har ngt som
man akut måste göra när man vaknar.
Att man sen vaknar till strålande sol gör ju inte det hela sämre precis.
Det blåser visserligen nedrigt kallt ute men inifrån ser det underbart ut.
Och just där, INNE, tänker jag stanna så mkt som möjligt idag.
Självklart ska doggen få sina promenader men sen får det räcka med det.
Slappa, kanske måla lite och sen kolla på några avsnitt till av LOST.
Det är väl min plan för dagen.
Känner mig värd en sån slappa dag efter helgen som varit med allt vad det inneburit av matlagning, uppassning osv.

Igår åkte jag genom ett otäckt snö område när jag skulle byta barn.
Det var en evig tur att jag fått låna svågerns bil.
Inte ens  med vinterdäck gick det att köra fortare än  70km/tim på motorvägen några mil.
Lilla 55an innan motorvägen ska vi bara inte tala om.


Gissa om jag var trött när jag kom hem.
Först hade jag sprungit långt på morgonen .Sen sitta o köra en bil jag inte är van vid i 30mil genom snöoväder.. PUST..

Nu ska jag pinna iväg o köpa lite yohurt.
Av någon konstig anledning köptes det bara mjölk o fil igår av den som handlade. Lilla jag med mina frukostvanor glömdes bort.
Yoghurt med en halv skivad banan och Kellogs Special K classic är min stadiga frukost sen jag börjat träna.
Inget att hänga upp sig på.
Bara att klä sig varmt och ta en promenad till affären.

Hoppas ni får en fin dag.
Tittar in hos er efter frukost och lite pyssel här hemma.
Kram
TIndra

 
 
Maddo

Maddo

26 mars 2008 12:22

Glöm inte att variera kosten när du tränar! Låter så skönt att tillåta sig att slappa!! Jag ska nog se till att göra det när pojken kommit hem, en hel dag med honom, en promenad, varm choklad, en film och massor av pussar och kramar!

Varma Kramar

http://dreammaddo.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tindra - 8 april 2008 18:22

Jag vill passa på att tacka alla som följt med mig till min nya adress.Till er som missat att jag flyttat och kanskeändå vill titta in ngn gång är adressenhttp://stollan.blogspot.comVälkomna att följa med ni som vill. ...

Av Tindra - 7 april 2008 23:35

Ja ni får länka till mig om ni vill det. (några har frågat)Jag har ju möjligheten att låsa om det går helt överstyr.Kom att tänka på att många verkar titta in här som aldrig gettsig till känna.Därför lämnar jag nu min nya adress här så även ni kan hä...

Av Tindra - 7 april 2008 17:53

Nu flyttar jag hem till min gamla blogg.Tror jag har meddelat alla här den nya adressen. Om jag missat ngn så är det bara att hojta till så får ni denom ni vill forts följa mig.Bloggagratis har varit en bra mellan landning för mig men känneratt jag s...

Av Tindra - 7 april 2008 11:09

Nej jag kunde inte somna i vettig tid igår.Strax efter midnatt låg jag i min säng.Jag blundade och försökte slappna av.Kände stillheten sakta fylla mig och hörde småfåglar glada sång....*satt mig käpprakt upp i sängen*Hallucinationer? Har jag blitt h...

Av Tindra - 7 april 2008 10:59

Ja det skulle vara intressant och höra hur många av er som läser hos mig som skulle följa med och läsa hos mig om jag bytte blogg.Har funderat på det en längre tid.Jag hade en blogg jag trivdes bra med men vissa omständigheter gjorde att jag pausade ...

Ovido - Quiz & Flashcards