Direktlänk till inlägg 18 mars 2008

Fundilerar på att flytta *hem* men vet inte än.

Av Tindra - 18 mars 2008 13:42


Jag hade en annan blogg förut..
Den hade jag gjort så den passade mig precis.
Sen blev det problem. Saker hände och vissa personer
var inte så goda som  man ville tro.
Man fick lära sig läxan att i bloggvärlden finns många ulvar
i fårakläder precis som ute i vanliga världen.

Jag har dock saknat min fina blogg och går nu och velar om
jag ska *flytta hem* igen eller om jag ska stanna här.
Nu ska jag låta tanken växa och se hur det blir.
Skulle jag flytta tillbaka till min gamla blogg så kommer jag
meddela dem som jag vet följer mig här.
Jag har ju fått så många fina bloggisar den här vägen också.

Det känns som att tiden kanske har gått så länge nu att jag
kan ta tag i den gamla bloggen. OM jag gör det så skulle
jag bli väldigt glad om ni hälsar på mig på den adressen.
Jag ser i statistiken att ganska många läser som jag inte
vet vilka ni är..
Om NI vill följa mig så ge er gärna tillkänna isf så ni kan få länken.
Jag sprider inga länkar utan att först fråga och få klar tecken.

Jag har ju gjort så att jag måste godkänna komentarerna här innan de publiceras så om ni inte vill skylta med vem ni är för alla så skriv bara att jag ska radera meddelandet när jag läst det..

Nu ska jag ut med voffen o sen träna.
Kanske 40 min på löpbandet hjälper mig att bestämma hur jag ska göra.

Ha det gott allihopa
Kram
Tindra


 
 
Linda

Linda

18 mars 2008 16:29

Men jag vill ha kvar dig här, men det klart jag följer med till vilken blogg du än väljer,

http://bizzab.bloggagratis.se

 
Sazza

Sazza

18 mars 2008 18:45

Hur du än bestämmer dig för att göra så kommer jag följa efter och läsa dina inlägg =).
Kram Sazza

http://systersara.bloggagratis.se

 
jyckarnas matte

jyckarnas matte

18 mars 2008 19:34

Hejsvejs.
Hittade dig av en slump och har kollat din blogg och smilat igenkännande åt många saker, bl.a moderskapet som är en energitjuv, att tiden inte räcker till för samvaron med karln, att hunden väntar på sin promenad och mycket mer. Skulle önska att jag kunde måla för det verkar rogivande. Skulle nog vara bra för en sån rastlös typ som jag.....
Jag har också fibromylgi och tokmycket värk. Har svårt att sätta gränser för mig själv. Knoppen vill men inte kroppen.
Det började med en whiplashskada -93 och sex år senare fick jag konstaterat att jag även fått fibromyalgi.
Så jag vet preeecis hur du har det med värk.
Men det var inte det jag skulle prata om utan det här om att "flytta hem"...
Jag höll tidigare till på msn:s spaces men råkade ut för en del "knäppisar".
Jag var dumt nog väldigt "öppen" med bilder, namn och liknande.
Spacesidorna på msn är mkt roligare eftersom man kan göra sin sida betydligt mer personlig än här...
Här kan man inte göra så mycket mer än att blogga och lägga in lite bilder...
Jag har inte varit här länge alls och jag har heller inte trivits så bra och så jag har väl givit upp kan jag säga...
Jag har valt att gå tillbka till msn igen och startat upp helt nytt space i en helt ny "anonym" stil...hittills går allt bra och jag trivs.
Men jag är försiktig med många saker...inte lägga till sk vänner hur som helst osv...
Tittar dock in här då och då ändå och läser bloggar för det finns många bra bloggar. Din tex..
Lycka till i framtiden hur du nu än gör och ha det så bra. Trevlig påsk!

http://skitigatassar.bloggagratis.se

 
Jimmi

Jimmi

18 mars 2008 20:25

Jag kommer läsa din blogg var du än skriver.

http://basterd.bloggagratis.se

 
MILLER MÅLARKLUDD kan skriva en del oxå

MILLER MÅLARKLUDD kan skriva en del oxå

27 mars 2008 08:30

jag vill ha din nya
vad är det för ulvar du pratar om??
kram

http://www.miller.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tindra - 8 april 2008 18:22

Jag vill passa på att tacka alla som följt med mig till min nya adress.Till er som missat att jag flyttat och kanskeändå vill titta in ngn gång är adressenhttp://stollan.blogspot.comVälkomna att följa med ni som vill. ...

Av Tindra - 7 april 2008 23:35

Ja ni får länka till mig om ni vill det. (några har frågat)Jag har ju möjligheten att låsa om det går helt överstyr.Kom att tänka på att många verkar titta in här som aldrig gettsig till känna.Därför lämnar jag nu min nya adress här så även ni kan hä...

Av Tindra - 7 april 2008 17:53

Nu flyttar jag hem till min gamla blogg.Tror jag har meddelat alla här den nya adressen. Om jag missat ngn så är det bara att hojta till så får ni denom ni vill forts följa mig.Bloggagratis har varit en bra mellan landning för mig men känneratt jag s...

Av Tindra - 7 april 2008 11:09

Nej jag kunde inte somna i vettig tid igår.Strax efter midnatt låg jag i min säng.Jag blundade och försökte slappna av.Kände stillheten sakta fylla mig och hörde småfåglar glada sång....*satt mig käpprakt upp i sängen*Hallucinationer? Har jag blitt h...

Av Tindra - 7 april 2008 10:59

Ja det skulle vara intressant och höra hur många av er som läser hos mig som skulle följa med och läsa hos mig om jag bytte blogg.Har funderat på det en längre tid.Jag hade en blogg jag trivdes bra med men vissa omständigheter gjorde att jag pausade ...

Ovido - Quiz & Flashcards