Direktlänk till inlägg 13 mars 2008

Fick en fråga en dag..

Av Tindra - 13 mars 2008 10:49


Vart har du bott?

ja jisses.. Det är många ställen det..
Född i Västerås, bott i....
Hallstahammar, Hönsa,Fröseke,Skoghult.
I Skillingaryd bodde jag på två ställen. Sen blev det Valdshult, Huskvarana, Vik, Gislaved på två ställen, Gnosjö, Borgholm en sommar, Växjö, Stockholm, Kalmar, Stockholm igen, Liten byhåla utanför Gnosjö som jag glömt namnet på, Villstad, Smålandstenar, Travgård i sörmland och efter det  dit där jag bor nu.

Känns som om jag hade kunnat heta Taikon i efternamn.. *fniss*
Hur det känns att ha flyttat så mkt har folk undrat.
Tja... Jag har inga direkta rötter dit jag längtar tillbaka.
Jag är väldigt anpassningsbar.  Som dom sa i ngn film.
- My home is where I hang my hat.. (eller nåt sånt)
Jag har nog blivit en lite rastlös själ. Behöver nya intryck.

Skulle vara kul att höra om ni flyttat runt mkt?

NU ska jag sätta lite rotation på döfläsket här.. (vilket faktiskt har minskat lite sa vågen) NICE.. Nere på 66kg nu.. Jippieeeee

Kram på er alla goa bloggisar
Tittar in lite senare..
Tindra

 
 
Ingen bild

Leva

14 mars 2008 22:22

Oj, jag hamnade i en 80-tals nostalgi och kom att tänka på Paul Youngs hit "Where ever I lay may hat, that´s my home* Coolt, jag hade glömt bort honom. Besöker din blogg och minns Paul Young, hur det kan bli *fniss* Hoppas att allt är bra med dig, och att kreativiteten flödar :) Låter så härligt med ditt aktiva träningsliv, så skönt för kroppen ;) Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam

 
Maddo

Maddo

17 mars 2008 00:00

Tjoho, roligt att höra någon mer som flyttat mkt. De senaste året har varit en kamp för att känna mig stabil i mitt hem, för mellan hösten 2002-sommaren 2006 så flyttade jag:
ht 2002: 2 ggr.
vt: 2003: 1 ggr
ht 2003: 2 ggr
vt 2004: 2 ggr
ht 2004: 1 ggr
vt 2005: 2 ggr
ht 2005: 1 ggr
vt 2006: 2 ggr
ht 2006: 2 ggr
vt 2007: 1 ggr (1:a handskontrakt. :D)

Nu är mitt mål att känna mig hemma. Det är svårt och är en enorm kamp. Men jag har bestämt mig! :)

Kramar från flyttaren. :P

http://dreammaddo.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tindra - 8 april 2008 18:22

Jag vill passa på att tacka alla som följt med mig till min nya adress.Till er som missat att jag flyttat och kanskeändå vill titta in ngn gång är adressenhttp://stollan.blogspot.comVälkomna att följa med ni som vill. ...

Av Tindra - 7 april 2008 23:35

Ja ni får länka till mig om ni vill det. (några har frågat)Jag har ju möjligheten att låsa om det går helt överstyr.Kom att tänka på att många verkar titta in här som aldrig gettsig till känna.Därför lämnar jag nu min nya adress här så även ni kan hä...

Av Tindra - 7 april 2008 17:53

Nu flyttar jag hem till min gamla blogg.Tror jag har meddelat alla här den nya adressen. Om jag missat ngn så är det bara att hojta till så får ni denom ni vill forts följa mig.Bloggagratis har varit en bra mellan landning för mig men känneratt jag s...

Av Tindra - 7 april 2008 11:09

Nej jag kunde inte somna i vettig tid igår.Strax efter midnatt låg jag i min säng.Jag blundade och försökte slappna av.Kände stillheten sakta fylla mig och hörde småfåglar glada sång....*satt mig käpprakt upp i sängen*Hallucinationer? Har jag blitt h...

Av Tindra - 7 april 2008 10:59

Ja det skulle vara intressant och höra hur många av er som läser hos mig som skulle följa med och läsa hos mig om jag bytte blogg.Har funderat på det en längre tid.Jag hade en blogg jag trivdes bra med men vissa omständigheter gjorde att jag pausade ...

Ovido - Quiz & Flashcards