Direktlänk till inlägg 11 mars 2008

Jag har bestämt mig........

Av Tindra - 11 mars 2008 18:22


Det har varit mkt strul runt omkring som lett till
att jag blivit stressad..
Har funderat och tror att det är EN del av orsaken till mina
yrsel attacker. Jag grubblar för mkt. Sover dåligt av det osv..

Mina vänner betyder jätte mkt för mig.
Men två vänner i VERKLIGA livet har bara blivit för mkt.
Den ena har sårat om o om igen.. Med lögner och svek.
Den andra är alltid kritisk och får mig att känna mig liten
och väldigt värdelös.

Vänner ska enligt mig både GE och TA.
Vara ärliga mot varandra osv.
Såna vänner behåller jag.
Nu får de andra leta upp någon annan att parasitera på.
Jag orkar inte mer och behöver all min styrka i min vardag.

Efter att ha flyttat in på den här bloggen känns allt mycket bättre.
Jag har hittat ER.. Ganska många supergoa bloggisar.
Ni ska veta att jag är väldigt tacksam för att ni finns och för era ord som hjälper mig att räta på ryggen.

Tusen tack
Tindra



 
 
Charlotte

Charlotte

12 mars 2008 09:19

Sådana vänner som aldrig ger tillbaka kan vara jobbiga i längden. Du ska veta att du är go och rar du också! Lycka till med målningen. Blommorna är fantastiska och vackra. Kramar

http://charlottas.bloggagratis.se

 
eva

eva

12 mars 2008 11:24

Ja, vänskap ska vara ett givande och tagande i bägge riktningar. Annars är det bara att säga tack och adjö, visserligen lättare sagt än gjort om man känt varandra länge. Begreppet energitjuvar har du säkert hört och dessa ska man rensa ut ur sitt liv.
Tack för alla fina kommentarer på min blogg. Var rädd om dig och var noga med vilka du umgås med. Håll energitjuvarna borta ifrån dig. Kram

http://carpe-diem.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tindra - 8 april 2008 18:22

Jag vill passa på att tacka alla som följt med mig till min nya adress.Till er som missat att jag flyttat och kanskeändå vill titta in ngn gång är adressenhttp://stollan.blogspot.comVälkomna att följa med ni som vill. ...

Av Tindra - 7 april 2008 23:35

Ja ni får länka till mig om ni vill det. (några har frågat)Jag har ju möjligheten att låsa om det går helt överstyr.Kom att tänka på att många verkar titta in här som aldrig gettsig till känna.Därför lämnar jag nu min nya adress här så även ni kan hä...

Av Tindra - 7 april 2008 17:53

Nu flyttar jag hem till min gamla blogg.Tror jag har meddelat alla här den nya adressen. Om jag missat ngn så är det bara att hojta till så får ni denom ni vill forts följa mig.Bloggagratis har varit en bra mellan landning för mig men känneratt jag s...

Av Tindra - 7 april 2008 11:09

Nej jag kunde inte somna i vettig tid igår.Strax efter midnatt låg jag i min säng.Jag blundade och försökte slappna av.Kände stillheten sakta fylla mig och hörde småfåglar glada sång....*satt mig käpprakt upp i sängen*Hallucinationer? Har jag blitt h...

Av Tindra - 7 april 2008 10:59

Ja det skulle vara intressant och höra hur många av er som läser hos mig som skulle följa med och läsa hos mig om jag bytte blogg.Har funderat på det en längre tid.Jag hade en blogg jag trivdes bra med men vissa omständigheter gjorde att jag pausade ...

Ovido - Quiz & Flashcards