Direktlänk till inlägg 7 mars 2008

Är man dum eller??? och så behöver jag tips......

Av Tindra - 7 mars 2008 13:05


Ja det får man välan lov att erkänna...
VARFÖR går man ut och klipper äppleträdet när man VET att man ska
sitta och köra långt om ngn timme?
Jo, för att man är helt blåst i huvudet emellanåt. Det är bara att konstatera

Äppleträdet ser fint ut nu. Ja om man bortser från några spröt högst upp.
Men dom lämnar jag iaf åt guuuben.
Ibland är jag så in i bomben dumdristig.
Jag har min fibro.... Jag VET ju EGENTLIGEN vad jag kan och inte kan.
Vad jag orkar och inte orkar.
Ändå körde jag på och nu sitter jag här.. MORR på mig.

Jag får helt enkelt skylla mig själv nu när jag sitter här med värkande armar. Tack o lov slipper jag köra i mörker idag iaf. DET är positivt.

Hade tänkt klippa ner mina klematis också..
Men när jag tittade på dom då var det fullt med blad redan.
Vad tusan gör man då.. ? Rafsar man bara bort de vissna bladen lite längre fram och låter den vara oklippt i år eller vad?
Någon som har ngt tips?


Nu ska jag släpa ner dotterns saker till bilen och snart styra kosan söder ut. Stora dottern o jag skulle äta på vägen hem. Det blir lite sent för grabbarna här hemma att vänta tills vi kommer.
Undrar vad jag ska äta? Jag som håller koll på vad jag stoppar i mig nu.
Känns inte kul med Mc Donalds eller StatOil korv.
Men men.. Jag får väl träna lite hårdare i morgon så gör det kanske inte så mkt.*funderar*

NU utgår jag  IGEN  *fniss*
Ha det gott
Tindra

 
 
Sissi i Norge

Sissi i Norge

7 mars 2008 15:33

Det er NESTEN som når jeg vasker hele huset og ommøblerer på formiddagen, og jeg vet at seinvakten på jobb blir tung og travel. Vi synes vel at vi MÅ---selv om vi vet bedre...

http://sissi-mor.bloggagratis.se

 
Linda

Linda

7 mars 2008 15:37

Ville bara titta in o önska dig en riktigt trevlig helg.
Ja du detta med äppelträd har själv ett som behöver klippas, men det kommer en kompis till min man och klipper. Skönt för jag kan absolut inte något om sådant. Förresten hittade du något när du var ute med din kamera, till dina nya tavlor?

http://bizzab.bloggagratis.se

 
Charlotte

Charlotte

8 mars 2008 10:02

Jag hoppas du har det bra, hur går det med utställningen?
Jag har också undrat varför man gör vissa saker fast man vet att man inte orkar det egentligen, det är som när jag bär hem tunga matkassar och armen protesterar.

http://charlottas.bloggagratis.se

 
eva

eva

8 mars 2008 10:12

Konstigt att man aldrig lär sig utan gör samma misstag gång efter gång. Ändå påstås det att man ska lära sig saker och ting av sina misstag, men vissa saker kan man tydligen aldrig lära sig. Ta det nu lugnt idag och ha en skön lördag. Kram

http://carpe-diem.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tindra - 8 april 2008 18:22

Jag vill passa på att tacka alla som följt med mig till min nya adress.Till er som missat att jag flyttat och kanskeändå vill titta in ngn gång är adressenhttp://stollan.blogspot.comVälkomna att följa med ni som vill. ...

Av Tindra - 7 april 2008 23:35

Ja ni får länka till mig om ni vill det. (några har frågat)Jag har ju möjligheten att låsa om det går helt överstyr.Kom att tänka på att många verkar titta in här som aldrig gettsig till känna.Därför lämnar jag nu min nya adress här så även ni kan hä...

Av Tindra - 7 april 2008 17:53

Nu flyttar jag hem till min gamla blogg.Tror jag har meddelat alla här den nya adressen. Om jag missat ngn så är det bara att hojta till så får ni denom ni vill forts följa mig.Bloggagratis har varit en bra mellan landning för mig men känneratt jag s...

Av Tindra - 7 april 2008 11:09

Nej jag kunde inte somna i vettig tid igår.Strax efter midnatt låg jag i min säng.Jag blundade och försökte slappna av.Kände stillheten sakta fylla mig och hörde småfåglar glada sång....*satt mig käpprakt upp i sängen*Hallucinationer? Har jag blitt h...

Av Tindra - 7 april 2008 10:59

Ja det skulle vara intressant och höra hur många av er som läser hos mig som skulle följa med och läsa hos mig om jag bytte blogg.Har funderat på det en längre tid.Jag hade en blogg jag trivdes bra med men vissa omständigheter gjorde att jag pausade ...

Ovido - Quiz & Flashcards