Direktlänk till inlägg 4 mars 2008

JUBEL....

Av Tindra - 4 mars 2008 12:09


Har tusen fjärilar i magen.

Alderles nyss ringde lokaltidningen.
Dom vill att jag ska komma bort kl.13,30 till min utställning
så dom kan skriva om mig och mina tavlor.
Jag blev helt chockad. Sitter här och skriver och skakar ihela kroppen.

Plötsligt kommer jag inte vara doldis längre.
Roligt, spännande och skrämmande...
Men verkligen jätte kul att det kommer UT att jag har
min första utställning.

Tavlan ni ser här ovan är ett rent försök..
Abstrakt till skillnad från mina vanliga landskap.
Den är 40x50cm.
Målade på den inatt. Är inte säker på om jag färdig med den eller
om jag ska lägga några penseldrag till..

NU ska jag rusa o tvätta håret och försöka se pigg och glad
ut för kameran.. GLAD är det minsta problemet..*fniss*

Tack för alla omtänksamma komentarer igår.
Jag behövde verkligen dom. Ni är underbara.
Jag kikar in till er i kväll.. NU har jag lite brådis..
Kramar
Tindra

 
 
eva

eva

4 mars 2008 13:40

Hejsan tidningskändisen :-) Hoppas allt går bra med utställningen. Säljer du också tavlorna du ställer ut? Du får väl läsa intervjun innan den gå i tryck, så att det bara står positiva saker om dig. Lycka till med målandet. Kram

http://carpe-diem.bloggagratis.se

 
Charlotte

Charlotte

4 mars 2008 13:46

Vad vacker tavla! Vad spännande att lokaltidningen kommer, oj jag skulle aldrig vågat ställa upp tror jag. Du är jätteduktig. Kram

http://charlottas.bloggagratis.se

 
Linda

Linda

4 mars 2008 18:59

Hejsan vad roligt med tidningen,
Du är så duktig på att göra tavlor, jag blir helt tagen. Kan fortfarande inte släppa den tavlan som jag kommenterade först, med kvinnan. Är fortfarande förälskad i den, bara helt underbar. Denna tavlan i detta inlägg älskar jag bara färgerna. Oh om jag ändå vore så duktig på att måla.

http://bizzab.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Leva

4 mars 2008 19:05

Grattis i stora stora lass, kära Tindra!!! Sträck på dig, du är ju kändis...en riktig konstnär :) och tavlan är som alla andra dina tavlor, ljuvlig!!! Varma kramar till dig

 
camilla

camilla

4 mars 2008 19:10

Å va kul för dig, tavlan var jättefin!
Hoppas allt går bra på Karolinska...håller tummarn!
Kram

http://camish.bloggagratis.se

 
Sissi i Norge

Sissi i Norge

6 mars 2008 19:19

Denne var vakker:)

http://sissi-mor.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tindra - 8 april 2008 18:22

Jag vill passa på att tacka alla som följt med mig till min nya adress.Till er som missat att jag flyttat och kanskeändå vill titta in ngn gång är adressenhttp://stollan.blogspot.comVälkomna att följa med ni som vill. ...

Av Tindra - 7 april 2008 23:35

Ja ni får länka till mig om ni vill det. (några har frågat)Jag har ju möjligheten att låsa om det går helt överstyr.Kom att tänka på att många verkar titta in här som aldrig gettsig till känna.Därför lämnar jag nu min nya adress här så även ni kan hä...

Av Tindra - 7 april 2008 17:53

Nu flyttar jag hem till min gamla blogg.Tror jag har meddelat alla här den nya adressen. Om jag missat ngn så är det bara att hojta till så får ni denom ni vill forts följa mig.Bloggagratis har varit en bra mellan landning för mig men känneratt jag s...

Av Tindra - 7 april 2008 11:09

Nej jag kunde inte somna i vettig tid igår.Strax efter midnatt låg jag i min säng.Jag blundade och försökte slappna av.Kände stillheten sakta fylla mig och hörde småfåglar glada sång....*satt mig käpprakt upp i sängen*Hallucinationer? Har jag blitt h...

Av Tindra - 7 april 2008 10:59

Ja det skulle vara intressant och höra hur många av er som läser hos mig som skulle följa med och läsa hos mig om jag bytte blogg.Har funderat på det en längre tid.Jag hade en blogg jag trivdes bra med men vissa omständigheter gjorde att jag pausade ...

Ovido - Quiz & Flashcards