Alla inlägg den 17 februari 2008

Av Tindra - 17 februari 2008 18:33

Idag steg jag upp tidigt med hunden.

Fixade frukost och packade träningsbagen.
Hängde på låset när de öppnade och det var till en början rätt lugnt
där inne. I simhallen som man passerar för att nå gymet var det
dock mer aktivitet.
Nåja...
Jag körde alla maskiner jag har på min lista.
Kom på att jag glömt mitt knäskydd så jag nöjde mig med att springa

3,3km idag.. genomsnitt 8,5km/tim
Det får bli mer löpning på tisdag. Om ni inte någon annan hinner occupera löpbandet.
Pratade lite med en kille på gymet idag.  (därav wowét)
Det var lite kul. Vi hade samma *tänk* när det gäller träning och kämpar mot samma frestelser...
Att han sen var trevlig gjorde det inte sämre. Såg bra ut gjorde han också.
Tur mannen gått iväg före mig. Han har en tendens att bli sotis lite
väl lätt ibland o det kan bli jobbigt.

När jag tränat klart o kom hem fick jag ta voffen på en promenad också.. *Extra träning..*
Lagade till en indonesisk fiskgryta idag.
Gott och relativt magert... Starkt var det men det gillar jag väldigt mkt.

Efter maten fick jag akut huvudvärk o har legat tills nu.
Hinner inte runt till er alla ikväll..
Strax börjar ju Miami Ink på tv o sen brukar kvällen bara POFF försvinna på ngt konstigt sätt.
Ska ta mig tid i morgon och hälsa på hos er alla...

Var rädda om er..
Kramelikram
Tindra

Av Tindra - 17 februari 2008 08:07

Så har det då gått en vecka till.

Huset börjar så sakta vakna till liv.
Ungdommarna sover men jag har varit ute med voffen tidigt.

Snart är det dags för frukost..
Sen bär det av till träning igen.  Ungarna slänger vi i bassängen på vägen dit. Ska bli spännande att se hur det går idag.
Har haft lite ont i benen sista dagarna

Den förb. Fibromyalgin som spökar säkert.
Den har tagit hela resten av min kropp. Jag kan väl åtmindstonde få
ha benen i behåll...
Förlorar jag möjligheten att springa också så lär humöret rasa ner till långt under noll sträcket..
Jajaja... Vi får se hur det går idag. Har laddat mp3n med springlåtar iaf och får väl hoppas på det bästa

Väl hemma därifrån står sen brödbak på programmet.
Bakar oftast vårt bröd själv men har slarvat ett par veckor nu..

NU måste jag rusa.. Börjar klia som sjutton i fejjan igen av skärmen.
Ha det gott allihop
Tindra

Ovido - Quiz & Flashcards