Alla inlägg den 13 februari 2008

Av Tindra - 13 februari 2008 15:33

Dagen började fint idag..
Steg upp och allt var lugnt och stilla.
Åt frukost i lugn o ro.
Efter att ha kollat mailen tog jag med mig hunden ut i
skogen. Vi var borta närmare två timmar.
Det var jätte skönt.

SEN...
Plötsligt och helt utan förvarning så sjönk humöret *PANG*
ner i botten. Från jätte glad till att allt kändes jobbigt..
Hur kan det bli så.???

Ska snart börja laga mat... men VILL inte..
Kanske beror det på att ekonomin är rätt pressad denna månad.
Måste hushålla extra noga och tyvärr har det ju gått åt en del till
mediciner, salvor och dylikt som inte fanns med i min budget.
Sen ytterligare en tonåring hemma denna veckan så går det åt
mkt mer i kyl och skafferi.

Nåja.. Hoppas humöret stiger snart.
Annars kommer det smitta av sig på mannen och DET är inte roligt.
Om jag är en tia på tjurighets skala så kan vara 15 (även om skalan bara går till tio)

Nääee.. Bäst att ta på det glada pokerfejset och köra en föreställning idag
för husfridens skull..

Dagens föreställning av TINDRA
*Den lyckliga hemmafruns glada dag*
Spelas ändast idag .......

Näe fy så trist jag är idag. Utgår så  jag inte riskerar att skrämma
bort mina läsare..

Ha en fin kväll allhopa
Kram
Tindra

Ovido - Quiz & Flashcards