Direktlänk till inlägg 17 februari 2008

Träning, wow intryck, och mat.....

Av Tindra - 17 februari 2008 18:33

Idag steg jag upp tidigt med hunden.

Fixade frukost och packade träningsbagen.
Hängde på låset när de öppnade och det var till en början rätt lugnt
där inne. I simhallen som man passerar för att nå gymet var det
dock mer aktivitet.
Nåja...
Jag körde alla maskiner jag har på min lista.
Kom på att jag glömt mitt knäskydd så jag nöjde mig med att springa

3,3km idag.. genomsnitt 8,5km/tim
Det får bli mer löpning på tisdag. Om ni inte någon annan hinner occupera löpbandet.
Pratade lite med en kille på gymet idag.  (därav wowét)
Det var lite kul. Vi hade samma *tänk* när det gäller träning och kämpar mot samma frestelser...
Att han sen var trevlig gjorde det inte sämre. Såg bra ut gjorde han också.
Tur mannen gått iväg före mig. Han har en tendens att bli sotis lite
väl lätt ibland o det kan bli jobbigt.

När jag tränat klart o kom hem fick jag ta voffen på en promenad också.. *Extra träning..*
Lagade till en indonesisk fiskgryta idag.
Gott och relativt magert... Starkt var det men det gillar jag väldigt mkt.

Efter maten fick jag akut huvudvärk o har legat tills nu.
Hinner inte runt till er alla ikväll..
Strax börjar ju Miami Ink på tv o sen brukar kvällen bara POFF försvinna på ngt konstigt sätt.
Ska ta mig tid i morgon och hälsa på hos er alla...

Var rädda om er..
Kramelikram
Tindra

 
 
miller målarkludd

miller" title="http://gratis.se]miller" target="_blank">gratis.se]miller målarkludd

17 februari 2008 21:02

asså, vad lika vi är. förutom att jag inte tränar så mkt som du....
det är ju skumt vettja
nu ska jag se på televisionen...
bye bye

http://www.blogga gratis.se

 
Dockmamman

Dockmamman

17 februari 2008 22:23

God kväll eler kanske ska säga God natt på en gång. Får se om den där snälla mannen med sömnpulvret kommer in Mr John Blund som Leva säger.

Ja, det är inte lätt om man inte kan sova men snart så kommer nog det förändras till det bättre om nått år eller så där *ler*

Ha det så gott

http://stickmonster.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tindra - 8 april 2008 18:22

Jag vill passa på att tacka alla som följt med mig till min nya adress.Till er som missat att jag flyttat och kanskeändå vill titta in ngn gång är adressenhttp://stollan.blogspot.comVälkomna att följa med ni som vill. ...

Av Tindra - 7 april 2008 23:35

Ja ni får länka till mig om ni vill det. (några har frågat)Jag har ju möjligheten att låsa om det går helt överstyr.Kom att tänka på att många verkar titta in här som aldrig gettsig till känna.Därför lämnar jag nu min nya adress här så även ni kan hä...

Av Tindra - 7 april 2008 17:53

Nu flyttar jag hem till min gamla blogg.Tror jag har meddelat alla här den nya adressen. Om jag missat ngn så är det bara att hojta till så får ni denom ni vill forts följa mig.Bloggagratis har varit en bra mellan landning för mig men känneratt jag s...

Av Tindra - 7 april 2008 11:09

Nej jag kunde inte somna i vettig tid igår.Strax efter midnatt låg jag i min säng.Jag blundade och försökte slappna av.Kände stillheten sakta fylla mig och hörde småfåglar glada sång....*satt mig käpprakt upp i sängen*Hallucinationer? Har jag blitt h...

Av Tindra - 7 april 2008 10:59

Ja det skulle vara intressant och höra hur många av er som läser hos mig som skulle följa med och läsa hos mig om jag bytte blogg.Har funderat på det en längre tid.Jag hade en blogg jag trivdes bra med men vissa omständigheter gjorde att jag pausade ...

Ovido - Quiz & Flashcards