Alla inlägg den 27 februari 2008

Av Tindra - 27 februari 2008 12:45


Tränade igår..
Resultat, sprang 6 km utan att gå något emellan och utan stopp.
Kändes jätte bra. UTOM blåsan vid hålfoten dådå.. Men den kan jag stå ut med. Den går bort med tiden.

Faktiskt är jag lite stolt över mig själv.I morgon är det bara att ta nya tag.
Kanske kör jag mer cykel och rodd då och skonar springfoten ngn dag extra.
Ha en bra forts på dagen..
Kram
Tindra

Av Tindra - 27 februari 2008 11:54


Igår höll jag på till sent på kvällen mad att färdigställa de tavlor som jag ska ha med på min utställning.
Det blev 17 st.. Inte illa.
Nu idag har jag varit iväg och lämnat dem och fått en kunnigs hjälp med pris sättning, som jag själv tycker är jättesvårt.
Men priserna är nu satta (med tanke på att jag fortf är ganska okänd).
Nu blir det en spännande månad att vänta och se om någon nappar.
Det vore ju jätte kul. Samtidigt är jag bara glad över möjligheten att få visa upp det jag gör.

I går kväll tog jag fram färger och akvarellblock.. Det var väl runt tio tiden.. Och VIPS.. När jag tittade på klockan nästa gång var den nästan halv 2.. Jisses..
Det bidde en landskapsbild med en stenbro täckt med blommor.
Kanske visar den här sen.. Ska bara fixa lite till på den.

Dagen idag får annars gå till att röjja här hemma.
Det är välbehövligt.
Sovrummet är i kaos, det har varit förvaringsplats för tavlorna sista månaden.
NU ska jag fixa till så det blir fint där inne igen..

Hoppas ni har det bra allihopa..?!
Många kramar
Tindra

Ovido - Quiz & Flashcards