Alla inlägg den 12 februari 2008

Av Tindra - 12 februari 2008 19:25

Idag var det dags för träning igen.
Gav mig iväg till gymet och såg att löpbandet var ledigt..
Värmde upp lite snabbt på cykel och sen upp för att springa.

Idag lyckades jag springa 4 km utan att stanna en enda gång.
Det är klart framsteg för mig.
Det jag håller på med nu är just uthålligheten. Sen när den blivit bättre
så får jag börja jobba ner tiden lite granna.
Men det är lite drygt ett halvår kvar tills tjejmilen så det ser lovande ut.
Nu är jag ju inte ute efter någon kanontid. Jag är mest ute efter att
förbättra mitt eget rekord.
Det känns bra och jätte roligt just nu.

I övrigt så har jag ju min stora dotter hemma den här veckan
så därför dröser det inte in så mkt inlägg från mig.
Och just därför kanske jag inte hunnit in till dig heller.
Men jag kommer tillbaka det är ett som är säkert.

Just nu håller jag på att fundera ut en god Alla Hjärtansdag Meny
tills på torsdag.
Helst ska det då vara något som även den yngre generationen kan äta.
Det är inte helt lätt. Känns som att det alltid är NÅGOT som NÅGON av dem inte tycker om...
Men jag ska göra mitt bästa.
Jag gillar verkligen att fixa o dona med sånt där.

Ha det gott allihopa..
Jag tittar snart in hos er när lugnet lägger sig igen..

Jätte kram till er allihopa
Tindra

Av Tindra - 12 februari 2008 19:13

Jag blev utmanad av Hanna..

Så här är reglerna för denna utmaning:
Länka till den som utmanat dig
Berätta sju sanningar om dig själv
Utmana sju personer
Lämna ett meddelande till dem du utmanar.

Eftersom denna utmaning verkar ha varit igång ett tag
så låter jag den som känner sig manad, att anta den.

Huuuaaaaaaa.. Här kommer mina sanningar..

1.
Jag gråter väldigt lätt.. Både av sorg, lycka och ilska.

2.
När jag går ensam hemma mkt så pratar jag för mig själv.

3.
Om min pappa inte fått ett speciellt jobb när jag var liten
skulle jag bott i Australien nu..

4.
Jag skulle vilja besöka en manlig vän i Canada.

5.
Jag har spindel fobi

6.
Jag älskar musik från klassiskt till hårdaste hårda rock.
Sjunger gärna med när jag lyssnar.

7.
Avskyr data/tvspel som bara går ut på att döda


Kanske trista sanningar?!
Om du som läser antar utmaningen så meddela mig gärna..

Kram Tindra

Ovido - Quiz & Flashcards