Direktlänk till inlägg 12 februari 2008

Så stolt över mig själv idag...

Av Tindra - 12 februari 2008 19:25

Idag var det dags för träning igen.
Gav mig iväg till gymet och såg att löpbandet var ledigt..
Värmde upp lite snabbt på cykel och sen upp för att springa.

Idag lyckades jag springa 4 km utan att stanna en enda gång.
Det är klart framsteg för mig.
Det jag håller på med nu är just uthålligheten. Sen när den blivit bättre
så får jag börja jobba ner tiden lite granna.
Men det är lite drygt ett halvår kvar tills tjejmilen så det ser lovande ut.
Nu är jag ju inte ute efter någon kanontid. Jag är mest ute efter att
förbättra mitt eget rekord.
Det känns bra och jätte roligt just nu.

I övrigt så har jag ju min stora dotter hemma den här veckan
så därför dröser det inte in så mkt inlägg från mig.
Och just därför kanske jag inte hunnit in till dig heller.
Men jag kommer tillbaka det är ett som är säkert.

Just nu håller jag på att fundera ut en god Alla Hjärtansdag Meny
tills på torsdag.
Helst ska det då vara något som även den yngre generationen kan äta.
Det är inte helt lätt. Känns som att det alltid är NÅGOT som NÅGON av dem inte tycker om...
Men jag ska göra mitt bästa.
Jag gillar verkligen att fixa o dona med sånt där.

Ha det gott allihopa..
Jag tittar snart in hos er när lugnet lägger sig igen..

Jätte kram till er allihopa
Tindra

 
 
Maddo

Maddo

12 februari 2008 20:23

Kyckling funkar alltid.. ;)

Om de gillar fisk så kan man ju göra hemmagjord fiskgratäng? Det är riktigt gott, jag gjorde även en öppen potatisgratäng till nyår, riktigt gott!!

Kramar

http://dreammaddo.bloggagratis.se

 
Charlotte

Charlotte

13 februari 2008 09:23

God morgon, kul att se att du är pågång. Vad du är duktig som tar itu med motionen jag ska gå ut och gå och då blir det inte motionshallen som mål utan loppisen och böcker. Ha en fin dag tillsammans med dottern. Kram

http://charlottas.bloggagratis.se

 
tacksam

tacksam

13 februari 2008 09:52

hej o tack för de fina orden.
vi är nog ganska lika endå du & jag
fan jag vill ha kravlösa vänner
på det sättet att ja inte vill ha en igel på kroppen. Sedan kräver jag kanske en ganska hög moral hos mina vänner. Och att man hjälps åt, det ska inte finnas skadeglädje, avund eller svartsjuka.
Man är vänner. Med hjärtat.

http://www.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tindra - 8 april 2008 18:22

Jag vill passa på att tacka alla som följt med mig till min nya adress.Till er som missat att jag flyttat och kanskeändå vill titta in ngn gång är adressenhttp://stollan.blogspot.comVälkomna att följa med ni som vill. ...

Av Tindra - 7 april 2008 23:35

Ja ni får länka till mig om ni vill det. (några har frågat)Jag har ju möjligheten att låsa om det går helt överstyr.Kom att tänka på att många verkar titta in här som aldrig gettsig till känna.Därför lämnar jag nu min nya adress här så även ni kan hä...

Av Tindra - 7 april 2008 17:53

Nu flyttar jag hem till min gamla blogg.Tror jag har meddelat alla här den nya adressen. Om jag missat ngn så är det bara att hojta till så får ni denom ni vill forts följa mig.Bloggagratis har varit en bra mellan landning för mig men känneratt jag s...

Av Tindra - 7 april 2008 11:09

Nej jag kunde inte somna i vettig tid igår.Strax efter midnatt låg jag i min säng.Jag blundade och försökte slappna av.Kände stillheten sakta fylla mig och hörde småfåglar glada sång....*satt mig käpprakt upp i sängen*Hallucinationer? Har jag blitt h...

Av Tindra - 7 april 2008 10:59

Ja det skulle vara intressant och höra hur många av er som läser hos mig som skulle följa med och läsa hos mig om jag bytte blogg.Har funderat på det en längre tid.Jag hade en blogg jag trivdes bra med men vissa omständigheter gjorde att jag pausade ...

Ovido - Quiz & Flashcards