Alla inlägg den 30 januari 2008

Av Tindra - 30 januari 2008 21:17

Motade undan oro och gick och hälsade på där jag ska få
visa mina tavlor i mars.
Japp jag SKA få visa dom.. Det ska bli spännande och jag är
uppriktigt nervös. Jag brukar hålla saker för mig själv som jag gjort
men nu har det börjat bli så mkt här hemma
 så det ska bli spännande att höra lite reaktioner från andra.
JÄTTEspännande.. Typ *skitnervös*...

Jag tog även mod till mig och gick in i huset med tornrummet.
MEN det fanns inte en själ där att fråga om det går att hyra
så jag får hitta mod igen någon annan dag.


Idag kom mannen hem med samma typ av magsjuka/flunsalight som jag fick igår.. Är idag fortf matt. blir trött för ingenting osv.
Hoppas alla mår bra i morgon igen.

Nu ska jag krypa ner i soffan o kolla på ngn film eller ett par avsnitt av lost...
Har fått hem alla tre säsongerna så jag har göra ett tag..
Kram på er allihopa..
Tindra

Av Tindra - 30 januari 2008 12:39

Har konstaterat att jag skulle behöva ngt speciellt ställe att vara på
för att måla.
När jag ska måla här hemma, när inspirationen hoppar på mig, ja då får jag

ju börja med att plocka fram allting.. Ställa allt i ordning och när det är gjort har det gått en bra stund.. Förhoppningsvis finns inspirationen kvar då.
Så målar man då... Försvinner helt in i målandets underbara värld.
Tiden flyger iväg...
Ooooooooooooooooppssss!!!!
Snart kommer alla hem *PANIK*
Måste få undan allt igen.. Packa ner ställa undan vädra osv...
Jag har sett ett hus med tornrum.. Det har aldrig lyst högt upp i de fönstrena.. Min lilla fundering som funnits länge är.........
Kan dom tänka sig hyra ut det rummet till en billig penning?
Antagligen, om de alls VILL hyra ut det, så blir det väl till en rejäl penning som en sjukpensionär inte klarar av.
Huset används idag för kurser och olika verksamheter.
Skulle vilja bara knata upp.. knacka på o fråga..
MEN jag är så rädd för att få ett NEJ.. Eller tjuriga miner.
Lika rädd att dom säger JA men att det blir för dyrt.
Jag får helt enkelt gå o vänta ett tag tills modet stigit lite.

Övrigt idag..
Är trött som sjutton...
Fortfarande kass och smått illa mående.
Mannen kom hem från jobbet på fm o har sen dess sovit i soffan.

NU ska jag gå iväg o kolla upp ett ställe där jag blivit lovad att visa upp
mina tavlor i mars.. Hoppas det fortfarande gäller.. Måste isf be damen som har ställt komma hem till mig o hjälpa mig att välja ut..
Det är så svårt att själv välja vad man ska visa.. Kan va skönt med en opartiskt som kommer o kollar lite först.

I afton skall här lagas köttfärslimpa och klyftpotatis.. Yummieeeeee.

Ha det gott allihopa.
Kram
Tindra

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards