Alla inlägg den 25 januari 2008

Av Tindra - 25 januari 2008 11:42

Idag har jag varit på *studiebesök* på karlns arbetsplats.
Lite kul att veta mer om vad han gör och hur det ser ut. Hade med fika så de andra gubbarna bidde också glada för besöket.
Måste erkänna att jag mkt mer gillar jargongen på en sån manlig arbetsplats.
Stämningen är härligt rå men hjärtlig.. Inget skitsnack på samma sätt som det ofta blir på kvinnliga arbetsplatser.
Nu känns det ännu roligare att skicka med lite gott till fikat ibland när man träffat gubbarna.. *ler*

Ska snart sätta mig och köra 15x15 mil. Lämna en dotter o hämta en annan.
Sen ikväll ska visst en kompis till dottern *den äldre* komma och sova över.
Ikväll blir det INGEN dator för mig som ni förstår av föregående blogg.
Däremot ska jag ha en myskväll med en bra film eller två och tacos.

Jag kommer väl få ägna mer tid till mitt målande nu när inte datorn får ta så mkt tid för mig..  Kan iaf meddela att klådan minskat liiite granna.
Ska köra denna kur tio dagar o hoppas på det bästa..
Ha nu en jätte skön helg allihopa...
Kramiz
Tindra

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards