Direktlänk till inlägg 30 januari 2008

Tog mig i kragen........

Av Tindra - 30 januari 2008 21:17

Motade undan oro och gick och hälsade på där jag ska få
visa mina tavlor i mars.
Japp jag SKA få visa dom.. Det ska bli spännande och jag är
uppriktigt nervös. Jag brukar hålla saker för mig själv som jag gjort
men nu har det börjat bli så mkt här hemma
 så det ska bli spännande att höra lite reaktioner från andra.
JÄTTEspännande.. Typ *skitnervös*...

Jag tog även mod till mig och gick in i huset med tornrummet.
MEN det fanns inte en själ där att fråga om det går att hyra
så jag får hitta mod igen någon annan dag.


Idag kom mannen hem med samma typ av magsjuka/flunsalight som jag fick igår.. Är idag fortf matt. blir trött för ingenting osv.
Hoppas alla mår bra i morgon igen.

Nu ska jag krypa ner i soffan o kolla på ngn film eller ett par avsnitt av lost...
Har fått hem alla tre säsongerna så jag har göra ett tag..
Kram på er allihopa..
Tindra

 
 
miller målarkludd

miller målarkludd

30 januari 2008 21:32

GRATTIS

http://www.bloggagratis.se

 
Charlotte

Charlotte

31 januari 2008 08:31

Grattis! Nu har jag lagt till din länk på min sida. Lägger till dig på msn under dagen, jag är sällan där men i alla fall.

http://charlottas.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tindra - 8 april 2008 18:22

Jag vill passa på att tacka alla som följt med mig till min nya adress.Till er som missat att jag flyttat och kanskeändå vill titta in ngn gång är adressenhttp://stollan.blogspot.comVälkomna att följa med ni som vill. ...

Av Tindra - 7 april 2008 23:35

Ja ni får länka till mig om ni vill det. (några har frågat)Jag har ju möjligheten att låsa om det går helt överstyr.Kom att tänka på att många verkar titta in här som aldrig gettsig till känna.Därför lämnar jag nu min nya adress här så även ni kan hä...

Av Tindra - 7 april 2008 17:53

Nu flyttar jag hem till min gamla blogg.Tror jag har meddelat alla här den nya adressen. Om jag missat ngn så är det bara att hojta till så får ni denom ni vill forts följa mig.Bloggagratis har varit en bra mellan landning för mig men känneratt jag s...

Av Tindra - 7 april 2008 11:09

Nej jag kunde inte somna i vettig tid igår.Strax efter midnatt låg jag i min säng.Jag blundade och försökte slappna av.Kände stillheten sakta fylla mig och hörde småfåglar glada sång....*satt mig käpprakt upp i sängen*Hallucinationer? Har jag blitt h...

Av Tindra - 7 april 2008 10:59

Ja det skulle vara intressant och höra hur många av er som läser hos mig som skulle följa med och läsa hos mig om jag bytte blogg.Har funderat på det en längre tid.Jag hade en blogg jag trivdes bra med men vissa omständigheter gjorde att jag pausade ...

Ovido - Quiz & Flashcards