Alla inlägg den 14 januari 2008

Av Tindra - 14 januari 2008 13:24

Idag är en sån dag.

Jag har fibromyalgi och har nu en sån där riktigt hemsk värk dag.
Det började redan igår kväll.
Natten följdes av mardrömmar, vilket inte är så ovanligt
när värken sätter in ordentligt.
Nu börjar det så sakterliga ge med sig lite och jag klarar att
skriva en stund.
Nu ska ni inte tro att hela min blogg kommer handla om
värk och elände. NEJ den kommer handla om allt mellan himmel o jord.
Dvs. Mitt målande, tonåringar, hem, trädgård, musik, film och roligheter jag

kommer ha för mig framöver.

Jag är ingen *gnälltant* men tänkte att det var lika bra att tala om att fibron finns och vissa dagar kommer prägla bloggen.
I det stora hela är jag annars väldigt positiv.
Gör det bästa av dagen som är osv.

Om någon känner för det så gör ju alltid en kommentar att man blir extra glad. Men kommentarer ska komma för att man VILL skriva dom inte för att man känner ett måste.
Livet har alderles för många måsten iaf så som det är..

Önskar er nu en riktigt fin forts på denna måndag.
Kram
Christina

Av Tindra - 14 januari 2008 13:16


Här kommer ni få följa mig
genom livets bergodalbana.
Det kommer gå
UPP o NER
FRAM o TILLBAKA
HIT o DIT.


*christina*

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards