Alla inlägg den 24 januari 2008

Av Tindra - 24 januari 2008 23:49

Har idag varit hos doktorn.

Efter att ha sett mitt ansikte tog det inte många sekunder
innan han frågade om mina datorvanor...
Det visade sig att jag med största sannolikhet utvecklat
en kraftig överkänslighet mot strålningen från datorskärmar.
Då även nya på laptop osv...

Jag blev hemskickad med recept på ett par salvor och
stränga förmaningar att skära ner mitt datoranvändande
rejält. Detta innebär att jag kanske inte kommer skriva varje dag.
MEN jag hoppas ni  iaf kan titta in ibland hos mig.
Känner en liten panik över att inte kunna ha samma kontakt med
mina internet vänner.
Jag har ju inte så många IRL..

Som ni ser sitter jag rätt skyddat ikväll..
Gissar att ni först smålog eller skrattade när ni såg bilden...?!
Jag förstår er.. Det ser inte klokt ut.
Men just nu har jag inget annat val om jag alls ska sitta vid
datorn..
Skydda så mkt det bara går för att inte förstöra ansiktet.....

Hoppas ni finns kvar o tittar in ibland..

Kan iaf meddela att jag gick till gymet även om jag ser ut som f..
Visst tittade några men jag vägrar gömma mig..
Förhoppningsvis ser jag bättre ut om 7-10 dagar..

Kram från lite ledsen Tindra

Av Tindra - 24 januari 2008 09:45

Ja iaf efter att jag skrivit blogg..

Idag står städning på schemat.  Inte kul alls tycker jag men man får väl
tänka ngr timmar framåt.. Man är ju rätt nöjd när det är gjort iaf.

Imorgon är det dags att köra barn igen så då vill jag inte ha städningen
hängande över mig också nämligen.

Sitter nu och väntar på att Vårdcentralen ska ringa.
Mitt ansikte är fortf fullt av kliande upphöjda prickar. Känns inte kul att gå
ut och se ut som en pizza i fejjan. Nu får det bli *fabbo dotton* och hoppas att han / hon kan komma på ngn kur.

Ikväll är det också dags för gymet igen.
Ska faktiskt bli skönt att komma dit o jobba lite.
Karln ska ju ha sitt prova på pass idag. Ska bli spännande o höra vad han

tycker om det... Och inte mindre spännande blir det att se hur han mår i kroppen i morgon. *fniss*  Skulle gissa på rejäl träningsvärk då han inte tränat på många många år.

Nej nu får det vara nog för idag..
Kram på er
Tindra

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards