Direktlänk till inlägg 28 februari 2008

Surt sa räven....... (dagens andra blogg)

Av Tindra - 28 februari 2008 11:33


För många månader sen förlorade jag en *vän*
Jag TRODDE innerligt att det var en vän.
Det framkom att denne vän utnyttjade min vänskap på div otrevliga sätt. Sätt som gjorde illa flera av mina vänner och även mig.
Lögner och svek visade sig sitta i personen som ränderna på en zebra.
Jag sa upp kontakten då denne person gjort en av mina bästa vänner illa på många olika sätt.

Plötsligt dimper ett mail ner där personen ber om ursäkt.
Visst låter det bra?!
Nu är det så att personen flera ggr förr visat att den så fort den blivit
förlåten fallit tillbaka till sitt vanliga sätt.
Ett sätt som utnyttjat mig och vänner till mig.. Ett sätt att med falskhet gömd bakom en sorgsen fasad locka till sig kvinnor.

Detta mail smakade iaf SURT....

Jag har bestämt att inte ha ngn som helst kontakt.
Jag vill inte bli förd bakom ljuset än en gång och vill inte att mina vänner ska bli lurade eller utnyttjade.

Surt sa räven om rönnbären...

Jag har mitt liv och är nöjd med det.

Kram från en lite uppgiven Tindra.

 
 
Dockmamman

Dockmamman

1 mars 2008 08:33

Heja Tindra!
Stå på dig, känner igen det du skriver och vad bra att du orkar och kan jag puschar dig också/Kram

http://stickmonster.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tindra - 8 april 2008 18:22

Jag vill passa på att tacka alla som följt med mig till min nya adress.Till er som missat att jag flyttat och kanskeändå vill titta in ngn gång är adressenhttp://stollan.blogspot.comVälkomna att följa med ni som vill. ...

Av Tindra - 7 april 2008 23:35

Ja ni får länka till mig om ni vill det. (några har frågat)Jag har ju möjligheten att låsa om det går helt överstyr.Kom att tänka på att många verkar titta in här som aldrig gettsig till känna.Därför lämnar jag nu min nya adress här så även ni kan hä...

Av Tindra - 7 april 2008 17:53

Nu flyttar jag hem till min gamla blogg.Tror jag har meddelat alla här den nya adressen. Om jag missat ngn så är det bara att hojta till så får ni denom ni vill forts följa mig.Bloggagratis har varit en bra mellan landning för mig men känneratt jag s...

Av Tindra - 7 april 2008 11:09

Nej jag kunde inte somna i vettig tid igår.Strax efter midnatt låg jag i min säng.Jag blundade och försökte slappna av.Kände stillheten sakta fylla mig och hörde småfåglar glada sång....*satt mig käpprakt upp i sängen*Hallucinationer? Har jag blitt h...

Av Tindra - 7 april 2008 10:59

Ja det skulle vara intressant och höra hur många av er som läser hos mig som skulle följa med och läsa hos mig om jag bytte blogg.Har funderat på det en längre tid.Jag hade en blogg jag trivdes bra med men vissa omständigheter gjorde att jag pausade ...

Ovido - Quiz & Flashcards