Direktlänk till inlägg 28 februari 2008

Ibland flyr jag med hjälp av mina färger

Av Tindra - 28 februari 2008 10:07

När något är jobbigt eller någon person beter sig illa mot mig
då flyr jag gärna.
Flyr gör jag då med hjälp av mina färger.
Med deras hjälp kan jag finna ett landskap att krypa in i en stund.
Som denna bild t.ex
Efter att ha fått ett mail jag verkligen önskat att jag slängt direkt
istället för att alls läsa det ville inte sömnen infinna sig.

Jag hade en natt utan Mr Blunds sällskap och slumrade mig till
max 2 timmar.
Natten efter kom denna målning.
Ni får ha i åtanke att den ännu inte är helt torr överallt så färgerna
blir inte helt som kan kunde önska med kameran.

Nåja efter att ha målat den så sov jag gott igen.

Nu ska jag fixa o dona lite här hemma.
Ikväll är det träning igen. Känner mig inte lika taggad inför det idag.
Tack o lov är det bara förmiddag så det dröjjer ju ett tag ännu och lusten kommer säkert när det närmar sig.
Ska även ta med hunden ut, i den för dagen, skinande solen.

Hoppas ni har det bra
Kram
Tindra 

 
 
Hanna

Hanna

28 februari 2008 10:32

Ååh vilken vacker tavla. Vilken otrolig talang du har.

http://www.hannatankar.blogspot.com

 
eva

eva

28 februari 2008 13:25

Hejsan! Vilken underbar tavla! Du är jätteduktig. Vill gärna se fler verk av dig. Kram

http://carpe-diem.bloggagratis.se

 
Charlotte

Charlotte

28 februari 2008 16:43

Jättefin tavla! Jag vill gärna se mer. Kram

http://charlottas.bloggagratis.se

 
miller målarkludd

miller målarkludd

28 februari 2008 23:02

tråkigt att du får tråkiga Mail, men roligt att du får fram så fina tavlor utav dem.
kram

http://www.bloggagratis.se

 
Sazza

Sazza

28 februari 2008 23:51

Den blev ju bra =),som jag sagt tidigare...gillar dina tavlor.
Hoppas allt är bra med dig.Kram

http://systersara.bloggagratis.se

 
Pyttan

Pyttan

17 mars 2008 21:20

Vilka vackra tavlor du målar.
När jag läste under denna tavla så tänkte jag att Tindra måste vara vädur (precis som jag)
och mycket riktigt det var du då jag läste på din presentation :-)
Jag har också en förmåga att fly in i det kreativa när det blir jobbigt, antingen med min älskade kamera eller med färg eller penna och en bit duk eller papper.

Kram på dig Tindra och lycka till i fortsättningen med ditt måleri.

Mvh Ann

http://pyttan.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tindra - 8 april 2008 18:22

Jag vill passa på att tacka alla som följt med mig till min nya adress.Till er som missat att jag flyttat och kanskeändå vill titta in ngn gång är adressenhttp://stollan.blogspot.comVälkomna att följa med ni som vill. ...

Av Tindra - 7 april 2008 23:35

Ja ni får länka till mig om ni vill det. (några har frågat)Jag har ju möjligheten att låsa om det går helt överstyr.Kom att tänka på att många verkar titta in här som aldrig gettsig till känna.Därför lämnar jag nu min nya adress här så även ni kan hä...

Av Tindra - 7 april 2008 17:53

Nu flyttar jag hem till min gamla blogg.Tror jag har meddelat alla här den nya adressen. Om jag missat ngn så är det bara att hojta till så får ni denom ni vill forts följa mig.Bloggagratis har varit en bra mellan landning för mig men känneratt jag s...

Av Tindra - 7 april 2008 11:09

Nej jag kunde inte somna i vettig tid igår.Strax efter midnatt låg jag i min säng.Jag blundade och försökte slappna av.Kände stillheten sakta fylla mig och hörde småfåglar glada sång....*satt mig käpprakt upp i sängen*Hallucinationer? Har jag blitt h...

Av Tindra - 7 april 2008 10:59

Ja det skulle vara intressant och höra hur många av er som läser hos mig som skulle följa med och läsa hos mig om jag bytte blogg.Har funderat på det en längre tid.Jag hade en blogg jag trivdes bra med men vissa omständigheter gjorde att jag pausade ...

Ovido - Quiz & Flashcards