Direktlänk till inlägg 21 februari 2008

Nya djur har skådats..

Av Tindra - 21 februari 2008 10:09


Ja nya husdjur har skådats i det Tindriska hemmet..
De är grå, snabba som vinden och gömmer sig gärna i hörnor och under soffor. När de blir för många till antalet tvingas de ut från sina gömmor..
Detta sker så väl på natten som på dagen.
Genom att ha skådat deras beteende under lång tid har jag sett hur de större djuren plötsligt kan sluka de mindre och på detta sätt bli mkt större själva.  Oftast sker sådant just när de trängs i hörnor eller andra trånga platser.
Nu har jag fått nog..
Idag förvandlas TIndra till La Terminata.. Här ska utrotas med hjälp av snabeldraken.. Han är nog väldigt hungrig nu då han fått vila lång tid.

I övrigt ska jag se till att få undan lite här hemma.
I morgon är en ny kör dag. Lämna dotter i Mantorp.
Stordottern kommer inte med upp den här gången så min helg kommer bli relativt lugn.
Träning på lördag men det är allt jag vet.

När aftonen kommer denna dag som idag är så skall även den tillbringas på gymet.. Det har blivit träning tre ggr i veckan de sista veckorna.
Just nu känner jag mig trött i kroppen och har lite småvärk här o var.
Men hoppas det ger sig tills ikväll.
Hoppas också att inte löpbandet är upptaget.
Tror jag ska testa lite intervaller idag.
Nu vet jag ju att jag klarar fem kilometers löp utan att dö.
Var inne på tjejmilens sida http://tjejmilen.se  och kollade.
Nu hade de bild på årets jubileums medalj.. Den är jätte fin.
En sån ska jag få till min samling när jag klarat mig runt spåret den
31 augusti.

Oj va klockan rinner iväg.. Nu är det bäst jag kommer igång här..
Voffen vill säkert ut snart också..
Tiden rusar.

Många kramar till er allihop
Tindra

 
 
Sissi i Norge

Sissi i Norge

21 februari 2008 11:06

Høres ut som om du har samme slags HYBEL-KANINER som vi har i alle kroker og under møbler.
Jeg tror ikke det nytter å utrydde dem, så jeg skal heller spare dem til vegg-til-vegg-teppe:)

http://sissi-mor.bloggagratis.se

 
eva

eva

21 februari 2008 19:04

Visst är det trevligt med husdjur :-) Jag har också samma sorts husdjur som dig. Men jag har upptäckt, att även om man matar snabeldraken med dem så kommer de tillbaka. Vet inte hur :-) Kanske snabeldraken spottar ut dem :-)

http://carpe-diem.bloggagratis.se

 
miller målarkludd

miller målarkludd

28 februari 2008 23:04

känner igen de där djuren... men mina är långsmala och håller till mest i köket på klickgolvet... .-(

http://www.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tindra - 8 april 2008 18:22

Jag vill passa på att tacka alla som följt med mig till min nya adress.Till er som missat att jag flyttat och kanskeändå vill titta in ngn gång är adressenhttp://stollan.blogspot.comVälkomna att följa med ni som vill. ...

Av Tindra - 7 april 2008 23:35

Ja ni får länka till mig om ni vill det. (några har frågat)Jag har ju möjligheten att låsa om det går helt överstyr.Kom att tänka på att många verkar titta in här som aldrig gettsig till känna.Därför lämnar jag nu min nya adress här så även ni kan hä...

Av Tindra - 7 april 2008 17:53

Nu flyttar jag hem till min gamla blogg.Tror jag har meddelat alla här den nya adressen. Om jag missat ngn så är det bara att hojta till så får ni denom ni vill forts följa mig.Bloggagratis har varit en bra mellan landning för mig men känneratt jag s...

Av Tindra - 7 april 2008 11:09

Nej jag kunde inte somna i vettig tid igår.Strax efter midnatt låg jag i min säng.Jag blundade och försökte slappna av.Kände stillheten sakta fylla mig och hörde småfåglar glada sång....*satt mig käpprakt upp i sängen*Hallucinationer? Har jag blitt h...

Av Tindra - 7 april 2008 10:59

Ja det skulle vara intressant och höra hur många av er som läser hos mig som skulle följa med och läsa hos mig om jag bytte blogg.Har funderat på det en längre tid.Jag hade en blogg jag trivdes bra med men vissa omständigheter gjorde att jag pausade ...

Ovido - Quiz & Flashcards