Direktlänk till inlägg 15 februari 2008

Natten slår klorna i samhället.

Av Tindra - 15 februari 2008 23:36

Ute är nu mörkt och kallt.
Nattens klor hugger tag i min trötta kropp.
Ni vet den där kroppen med ett vidhängande minst lika trött huvud.

Det är lugnt och still inomhus.
Utifrån hör jag bara tjoandet av någon väldigt överförfriskad
ungdom som verkar arg på alla eller inget.
Lutar åt skaplig huvudvärk för den personen i morgon.

Kvällen försvann i ett naffs.
Lagade till isterband och stuvade makaroner innan jag körde
stortösen till tåget.
Sen fick maten smälta en stund innan vi for till gymet
för dryga timmens självplågeri.
Nääääeeeeeeee.... så är det faktiskt inte..
Det är riktigt kul och ikväll sprang jag fyra kilometer utan stopp på snabbare tid än förra gången.
Nästa gång ska jag springa lite långsammare och istället helst lite längre innan jag får stanna.
Väl hemma fixade jag o donade lite innan LETS DANCE började..

Med risk för att bli skriftligt halshuggen, sticker jag ut hakan och
säger att jag är glad att RÄTT par åkte ut denna gång..

Ska också erkänna att jag hade lovat mig själv att INTE fastna varje
fredag framför något så patetiskt som Lets dance..
Men vad hände.. Jo visst sitter jag där.. Och visst hejjar jag på några som inte kommer vinna men det är kul så länge det varar..
Dessutom känns det inte ett dugg patetiskt...
*tantvarning?*

*sträcker nu ut handen och tar en nummerlapp*
Till VAD???
Jo till  John Blund förståss.. Verkar vara enda sättet att alls få besök
av honom numera.. Sov bara ett par timmar förra natten. IGEN...

*sträcker ut andra handen och tar kopplet*
Dags för en sista snabb pinkning av voffen och sen ska jag se om det finns en Mr Blund som vill vagga mig till en välbehövlig sömn..

Ha det gott allihopa..
Kram
Tindra

 
 
Dockmamman

Dockmamman

16 februari 2008 08:34

Får jag länka till dig?
Kram från mig

http://stickmonster.bloggagratis.se

 
Charlotte

Charlotte

16 februari 2008 09:37

God morgon:-) jag hoppas du fick sova gott. Vi har fortfarande microvinter hos oss. Idag måste jag få yngsta sonen att göra läxor och måla inträdesprov... får se hur det går. Hoppas du får en fin dag, kram.

http://charlottas.bloggagratis.se

 
Leva

Leva

16 februari 2008 15:04

Hej vännen! Hoppas att han kom den där förbenade svårflirtade Mr.Blund, han kom hit vid tre-tiden men sen fick jag sova med besked,nio timmar!!! Men våndan var stor innan han kom,den lile ******!
Jag önskar dig en underbar lördag och det bästa av ALLT!!! Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam

http://leva.bloggagratis.se

 
Dockmamman

Dockmamman

18 februari 2008 15:52

Idag går hjärnan på högvarv för jag är orolig i kroppen men det ska väl bli bättre.
men det blir inget bättre av att sambon jobbar eftermiddag och kommer hem mitt i natten...

Har ni sportlov snart här är det inte förrän i v.10 och sedan kommer påsken tätt inpå/Kram

http://stickmonster.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tindra - 8 april 2008 18:22

Jag vill passa på att tacka alla som följt med mig till min nya adress.Till er som missat att jag flyttat och kanskeändå vill titta in ngn gång är adressenhttp://stollan.blogspot.comVälkomna att följa med ni som vill. ...

Av Tindra - 7 april 2008 23:35

Ja ni får länka till mig om ni vill det. (några har frågat)Jag har ju möjligheten att låsa om det går helt överstyr.Kom att tänka på att många verkar titta in här som aldrig gettsig till känna.Därför lämnar jag nu min nya adress här så även ni kan hä...

Av Tindra - 7 april 2008 17:53

Nu flyttar jag hem till min gamla blogg.Tror jag har meddelat alla här den nya adressen. Om jag missat ngn så är det bara att hojta till så får ni denom ni vill forts följa mig.Bloggagratis har varit en bra mellan landning för mig men känneratt jag s...

Av Tindra - 7 april 2008 11:09

Nej jag kunde inte somna i vettig tid igår.Strax efter midnatt låg jag i min säng.Jag blundade och försökte slappna av.Kände stillheten sakta fylla mig och hörde småfåglar glada sång....*satt mig käpprakt upp i sängen*Hallucinationer? Har jag blitt h...

Av Tindra - 7 april 2008 10:59

Ja det skulle vara intressant och höra hur många av er som läser hos mig som skulle följa med och läsa hos mig om jag bytte blogg.Har funderat på det en längre tid.Jag hade en blogg jag trivdes bra med men vissa omständigheter gjorde att jag pausade ...

Ovido - Quiz & Flashcards