Direktlänk till inlägg 8 februari 2008

Lämnat en *skäms*bok **dagens 3dje blogg**

Av Tindra - 8 februari 2008 13:21


Idag damp det ner ett brev i brevlådan...
Trodde det var en räkning i vanlig ordning.
Helt fel hade jag inte..
Det var biblioteket som påtalade att jag var försenad
med en bok. Genast letade jag fram den, gick till bibblan och lämnade den.
Betalade mina *böter* och lånade lite nya böcker.

Vilka?
Ja det blev fyra böcker om olika tekniker att måla.
Spännande värld är det, målandets värld.

Snart ska jag packa bilen o åka med dottern.
Jag kommer idag slippa laga mat.. Jippieeeeeeee....
Ibland blir matlagningen trist när man gör det varje dag.
Men idag ska jag alltså slippa.
När jag kommer hem igen står maten nästan på bordet.
Inget avancerat, hambugare m div tillbehör, men skönt att slippa
slav spisen för en gång skull.

OJ...*tittar på klockan*
Måste rusa..
Packa in dotterns saker i bilen o tanka upp den innan jag hämtar
upp henne vid skolan.

Ha det gott allihop
Kram
Tindra

 
 
camilla

camilla

8 februari 2008 17:47

Jaa e lite frälst i kläder...kan inte hjälpa det ;)

Ha en trevlig kväll du med!

http://camish.bloggagratis.se

 
Hanna

Hanna

8 februari 2008 23:55

Ååh vad härligt det är när "gubben" lagar mat. Bara sitta och slappa och få allt serverat. Spelar inte så stor roll om det är avancerat eller inte, bara att slippa är sååå skönt. Kram Hanna

http://www.hannatankar.blogspot.com

 
Sissi i Norge

Sissi i Norge

11 februari 2008 10:40

Du er heldig som er kreativ og leser bøker om maling..Jeg er ikke flink med noe slikt, men du skulle sett alt min søster får til. Jeg må bare fortsete å holde meg til strikking, og ikke engang DEN er spesielt avansert.
Men jeg koser meg med det - og DET er hovedsaken for meg.
Ha en flott dag.

http://sissi-mor.bloggagratis.se

 
Hanna

Hanna

12 februari 2008 00:12

Har utmanat dig i min blogg. Kram Hanna

http://www.hannatankar.blogspot.com

 
miller......

miller......

14 februari 2008 10:54

ja me utmanar dig, i min blogg.... hi hi ih

miller målarkludd

http://www.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tindra - 8 april 2008 18:22

Jag vill passa på att tacka alla som följt med mig till min nya adress.Till er som missat att jag flyttat och kanskeändå vill titta in ngn gång är adressenhttp://stollan.blogspot.comVälkomna att följa med ni som vill. ...

Av Tindra - 7 april 2008 23:35

Ja ni får länka till mig om ni vill det. (några har frågat)Jag har ju möjligheten att låsa om det går helt överstyr.Kom att tänka på att många verkar titta in här som aldrig gettsig till känna.Därför lämnar jag nu min nya adress här så även ni kan hä...

Av Tindra - 7 april 2008 17:53

Nu flyttar jag hem till min gamla blogg.Tror jag har meddelat alla här den nya adressen. Om jag missat ngn så är det bara att hojta till så får ni denom ni vill forts följa mig.Bloggagratis har varit en bra mellan landning för mig men känneratt jag s...

Av Tindra - 7 april 2008 11:09

Nej jag kunde inte somna i vettig tid igår.Strax efter midnatt låg jag i min säng.Jag blundade och försökte slappna av.Kände stillheten sakta fylla mig och hörde småfåglar glada sång....*satt mig käpprakt upp i sängen*Hallucinationer? Har jag blitt h...

Av Tindra - 7 april 2008 10:59

Ja det skulle vara intressant och höra hur många av er som läser hos mig som skulle följa med och läsa hos mig om jag bytte blogg.Har funderat på det en längre tid.Jag hade en blogg jag trivdes bra med men vissa omständigheter gjorde att jag pausade ...

Ovido - Quiz & Flashcards