Direktlänk till inlägg 28 januari 2008

Allergi, målning, teater

Av Tindra - 28 januari 2008 14:56

Idag smyger jag in en liten stund.
De synliga spåren av allergin har börjat ge med sig och jag vågar
visa mig ute bland folk igen.
Jag har dock blivit lite rädd och sitter inga längre stunder vid datorn.
Känner det som *myrkryp* i huden om jag sitter en lite längre stund.

Nog om detta...

Har idag börjat på en ny tavla..
Det kommer nog ta någon vecka kanske innan jag är färdig
och visar upp den här.
Den blir lite annorlunda mot det jag gjort tidigare.
Spännande att testa lite gränser för sig själv.
Visar upp den här förresten.. Det beror allt på om jag blir någorlunda
nöjd själv.. Annars åker den in i garderoben, eldas upp eller blir övermålad.

Ikväll är jag och dottern ensamma hemma största delen av kvällen.
Jag ska laga Lax i ugn och Hollandais sås. Det är ngt vi båda gillar väldigt
mycket.
Antar att hon snart kommer hem för ett snabbt mellanmål innan hon ska

gå på sin *drama* som hon har måndagskvällar.
Hon älskar det och hon älskar sin flöjt *altflöjt*.
När hon pratar framtid så kommer hon oftast in på att hon vill gå
någon form av teaterskola.
Är det någon här som har någon aning om var det finns sådana och vad som krävs??

Önskar alla en fin måndag..
Kramar
Tindra

 
 
Charlotte

Charlotte

29 januari 2008 08:43

Det är första gången jag är här, blev nyfiken på ditt måleri, jag har målat akvarell funderar på att ta upp det igen. Har en son som är mycket duktig inom bild. Hoppas din allergi mot datorn går att bota, börjar fundera över om det kan vara det som gör min hud torr. Sitter också för mycket vid datorn. Det var jättekul att kika in här och jag kommer tillbaka.

http://charlottas.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tindra - 8 april 2008 18:22

Jag vill passa på att tacka alla som följt med mig till min nya adress.Till er som missat att jag flyttat och kanskeändå vill titta in ngn gång är adressenhttp://stollan.blogspot.comVälkomna att följa med ni som vill. ...

Av Tindra - 7 april 2008 23:35

Ja ni får länka till mig om ni vill det. (några har frågat)Jag har ju möjligheten att låsa om det går helt överstyr.Kom att tänka på att många verkar titta in här som aldrig gettsig till känna.Därför lämnar jag nu min nya adress här så även ni kan hä...

Av Tindra - 7 april 2008 17:53

Nu flyttar jag hem till min gamla blogg.Tror jag har meddelat alla här den nya adressen. Om jag missat ngn så är det bara att hojta till så får ni denom ni vill forts följa mig.Bloggagratis har varit en bra mellan landning för mig men känneratt jag s...

Av Tindra - 7 april 2008 11:09

Nej jag kunde inte somna i vettig tid igår.Strax efter midnatt låg jag i min säng.Jag blundade och försökte slappna av.Kände stillheten sakta fylla mig och hörde småfåglar glada sång....*satt mig käpprakt upp i sängen*Hallucinationer? Har jag blitt h...

Av Tindra - 7 april 2008 10:59

Ja det skulle vara intressant och höra hur många av er som läser hos mig som skulle följa med och läsa hos mig om jag bytte blogg.Har funderat på det en längre tid.Jag hade en blogg jag trivdes bra med men vissa omständigheter gjorde att jag pausade ...

Ovido - Quiz & Flashcards