Direktlänk till inlägg 18 januari 2008

HUR kan man drömma så????

Av Tindra - 18 januari 2008 08:14

Vaknade helt kallsvettig..
Drömde att jag var ute o gick längs en mörk grusväg..
Kom förbi ett hus där det lyste.
Där inne bodde plötsligt en god vän till min karl.
Så långt var allt frid o fröjd... Jag fick komma in och värma mig
mörkrädd som jag är..
Då ser jag hans blick..
Jag ser den en tusendels sekund innan han drar in mig i

sin famn och kysser mig djupt och innerligt...
GULP!!
HUR och VARFÖR drömmer man sånt..???
Den karln har jag ju inte ens varit intresserad av.. En lycklig fyrabarns far.
Ändå vaknade jag med världen hjärtklappning..
Ja jisses.. Man kan ju undra..
Tur inte andra vet vad man drömmer när man sover..

Ha det gott
Tindra

 
 
Leva

Leva

18 januari 2008 08:55

*hihi* hur det kan bli ibland ;) själv minns jag inte mina drömmar...de få ggr jag gör det så är det väldigt konstiga saker :S
Hoppas att sömnen kom till dig, själv fick jag vänta till efter kl 3 innan John Blund behagade hitta hem till mig *morr* men jag har sovit effektivt så jag är relativt pigg ;) Väntar med spänning på ny bild på nytrimmad voffs :) Sitter och väntar på att min voffs ska komma. Allt det bästa önskar jag dig. Kram

http://leva.bloggagratis.se

 
camilla

camilla

18 januari 2008 09:43

Jag brukar drömma massor av konstiga grejjer, plus prata i sömnen...lever nog mitt andra liv under natten hihi :)

Hoppas att du får en bra fredag!! Kram

http://camish.bloggagratis.se

 
Hoppsan

Hoppsan

18 januari 2008 10:43

tjenixen
jo jag kan också drömma sånt "som man inte borde" typ att kam har värsta hånglet med någon som obsolut inte är så lämpligt. Men drömma är ju inte förbjudet. i drömmarna är ju allt tillåtet. Går väl an så länge man inte pratar i sömnen ... eh!! lite kul måste man väl få ha. på låssas i allafall.
hi hi hi
dröm på du!!
du är inte ensam.

skönt att höra en röst från andra krupp-föräldrar!! Tack, det värmde.
kram miller målarkludd

http://miller målarkludd

 
Britta

Britta

18 januari 2008 14:26

Jo, drömmar kan verkligen bli hur märkliga som helst - ibland minns man, ibland hinner de fly bort innan man får tag idem i vaket tillstånd och kan försöka analysera VARFÖR man drömt just så. Ofta hänger det ju ihop med något man läst, sett, upplevt eller fasar för. För min del är det tyvärr inte så ofta som det är enbart trivsamma drömmar...

Fin voffe :0)

http://www.oxberget.se

 
acca

acca

18 januari 2008 15:36

hej!
ååh va skoj! ja jag håller med att det är kul med lite avtryck....har en annan blogg oxå : http://acccca.blogg.se/
ha en trevlig fredag kväll!
/ Anna-Carin

http://www.kana.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tindra - 8 april 2008 18:22

Jag vill passa på att tacka alla som följt med mig till min nya adress.Till er som missat att jag flyttat och kanskeändå vill titta in ngn gång är adressenhttp://stollan.blogspot.comVälkomna att följa med ni som vill. ...

Av Tindra - 7 april 2008 23:35

Ja ni får länka till mig om ni vill det. (några har frågat)Jag har ju möjligheten att låsa om det går helt överstyr.Kom att tänka på att många verkar titta in här som aldrig gettsig till känna.Därför lämnar jag nu min nya adress här så även ni kan hä...

Av Tindra - 7 april 2008 17:53

Nu flyttar jag hem till min gamla blogg.Tror jag har meddelat alla här den nya adressen. Om jag missat ngn så är det bara att hojta till så får ni denom ni vill forts följa mig.Bloggagratis har varit en bra mellan landning för mig men känneratt jag s...

Av Tindra - 7 april 2008 11:09

Nej jag kunde inte somna i vettig tid igår.Strax efter midnatt låg jag i min säng.Jag blundade och försökte slappna av.Kände stillheten sakta fylla mig och hörde småfåglar glada sång....*satt mig käpprakt upp i sängen*Hallucinationer? Har jag blitt h...

Av Tindra - 7 april 2008 10:59

Ja det skulle vara intressant och höra hur många av er som läser hos mig som skulle följa med och läsa hos mig om jag bytte blogg.Har funderat på det en längre tid.Jag hade en blogg jag trivdes bra med men vissa omständigheter gjorde att jag pausade ...

Ovido - Quiz & Flashcards