Alla inlägg den 6 april 2008

Av Tindra - 6 april 2008 12:52


Jag gav mig ut och räfsade lite i trädgården igår.
Då såg jag att mördarsniglarna redan vaknat. I år ska jag ta tag i problemet
tidigt så kanske iaf antalet kan minska.
Jag blir så ledsen och LESS när de skövlar min rabatter.
Nu ska operation utrotning börja direkt i morgon när trädgårds handeln har öppnat.
Det handlar inte om att plocka 10-20 om dagen här utan det är hundratals varje dag på sommaren om man inte är igång tidigt. De förökar sig något vansinnigt.

Jag har inte haft tid att kolla mer på Stay Friends i helgen.
Har läst era komentarer o känner att ni har rätt. De som mobbat kan man nog aldrig bli vän med iaf. Det jag vill är att hitta de få som var snälla.

Vad har jag då gjort denna helg?
Jag har tagit det väldigt lugnt.. Förkylningen har gjort mig så in i bomben trött. Den är ännu inte över.
Känner att det börjar lätta lite men ännu har jag en grym hosta..
Sån där som man hostar o hostar o hostar tills man nästan......
Ja ni vet... URK..

Vill passa på att tacka för alla komentarer jag fått.
Ni är så gulliga.. Många kramar till er allihop.
Nu ska jag börja kolla runt hos er lite. Kanske inte hinner igenom hela listan nu men då åter kommer jag senare.

Ha en fin söndag
Kram
Tindra

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards